2009. július 20., hétfő

Beérett az első paradicsomunk

Ma kimentem Anyuhoz a leányzóval a kiskertünket egy kicsit rendbe tenni, mert a szombati vihar rendesen megcibálta szegény paradicsomypalántáimat, arról már nem is beszélve, hogy Anyunak majdnem az összes balkon ládáját leverte az ablakokból.
Fel is kötöztem gondosan mindegyik paradicsompalántát, mert olyan sok zöld paradicsom van rajtuk, hogy csak úgy roskadoznak a bokrok. Mivel a múlt héten nyaralni voltunk a gazok is rendesen elszaporodnak a zöldségek között, így előkaptam a kapát és felvettem velük a harcot. Ezt a részét nem nagyon szeretem a kertészkedésnek, de hát muszáj. Majdnem 4 vödörnyi gazt sikerült kicincálnom a földből. De én győztem. Egyelőre:DDD
A képeken látható gyönyörűséges paradicsomok viszont az első idei termésünk!!!
Miután leszedtem az első pár darabot csak szimatoltam őket, annyira finom volt az illatuk:DDD

2 megjegyzés:

Renata írta...

Szépek!
A paradicsom az egyik legkedvesebb számomra, csakis a kertből!! :)

DebiGabi írta...

Reni,
Köszönöm.