2009. július 30., csütörtök

Bakancslista

Az én 10-es Bakancslistám

Egy érdekes körkérdés, ami a blogok között kering ide-oda, én most Szepyke-től kaptam.
Mi lenne, ha tudnám, hogy itt a vég, melyik az a 10 étel, amit utoljára kérnék még...
Elsőre olyan egyszerűnek tűnt a feladat, de most, hogy jobban belegondoltam és elkezdtem írni a listát nem is annyira könnyű.
Nagyon extra nem igazán szerepel a listán, ezek inkább a kedvenceim.

1. Marhahús leves, sok zöldséggel, cérnametélt tésztával
2. Pizza sonkával, gombával, ananásszal, kukoricával
3. Madártej
4. Bundáskenyér
5. Csirke brassói
6. Egy nagy-nagy pohár Sangria gyümölcsökkel
7. Banánnal töltött pulykamell, áfonya lekvárral
8. Egy jó kis marhasült
9. Hamburger sült krumplival
10. Csirkés cézársaláta

A kérdést két bloggernek kell továbbadni, de ez nálam megint elakad, bocsi:), mert akiknek továbbküldeném, már megkapták. Bár arra azért kíváncsi lennék, ha összevetnénk a többi bloggeres listát, melyik lenne a legnépszerűbb.

6 megjegyzés:

szepyke írta...

Éreztem, hogy hasonlóan "földönjáró" lesz a listád, mint az enyém...
:D

És ez jó! :D

DebiGabi írta...

Tudod rokonlelkek vagyunk:DDD

szepyke írta...

Mostmá biztos is!:D

DebiGabi írta...

:DDD

Raindrop írta...

Ááá, neked is ott figyel a hambuger, jól van! :D

DebiGabi írta...

Raindrop,
Imádom.
Jövő héten lesz a kislányom szülinapja és kerti buli szervezek e nagy nap alkalmából. Terveim szerint grillen szeretném sütni hozzá a húsikat:DDD