2009. június 17., szerda

Tészta készítés...


Milyen tésztával dolgozhat????

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Rizstészta.

Altair írta...

Én is arra tippeltem (a színe alapján), hogy rizslisztből készült tészta lehet.

Mivel spagettit készít belőle vagy sima száraztészta (tojás nélküli) tésztából vagy esetleg rétestésztaszerűségből? Az aztán nyúlna - azért gondolom. De valószínűbb a sima vizes-sós liszt trutyi (tojás nélküli száraztészta-arányokkal, de több vízzel az állaga alapján).

DebiGabi írta...

Köszönöm az infót.
Isten igazából csak érdekességként tettem ide fel a blogra.
Nekem nagyon tetszett ahogy dolgozott a tésztával. Érdekes eljárás volt annyi biztos.

Garffyka írta...

4096 szál tésztát húzott a 12 tekeréssel.
Igen, rizstészta.
És pirítva isteni finom :)

DebiGabi írta...

Még sosem kóstoltam:(
Azért arra még kíváncsi lennék, hogy számolták meg???

Névtelen írta...

12 szer dupláztak azaz 2 a 12.-en.

Kinában vannak tésztamesterek kb 10 évig tanulják a mesterséget, többek között ezt is.
Láttam egy dokumentum filmet róluk, jobban tetszet amikor a fejukre tettek egy tesztát majd 2db lapát szerü - talán a cukrászok használnak ilyet kenéshez - késsel egy tőle 2 méterre álló nagy vizzel teli üstbe belevágta a tésztát. Ezt csinálták hárman iszonyatgyorsan félelmetes volt.

Nincs értelme utánozni tényleg 10 évig tanulják és utána szinte csak ezt csinálja.
Azért a mi rétes tészta nyujtásunk nehézségi szintje szerintem megközeliti :)