2009. június 30., kedd

Sajtos tejfölös tészta

Nagyon egyszerű, gyors és persze nagyon finom:DD
Ma délelőtt addig tettem-vettem a lakásban, hogy jól elcsúsztam az idővel, ebéd meg sehol, na jó egy kis zöldséglevest készítettem, ami egy fejlődésben lévő gyermeknek azért elég kevéske, bár Lalukám nagyon szeret mindenféle levest. A második fogásról szépen megfeledkeztem.
A lányzó meg jött, hogy ő most már nagyon éhes, "mindjárt éhen halok, Anya" felkiáltással, ugyan mi lesz az ebéd?? Hirtelen felindulásból megkérdeztem tőle, mit szólna, ha ebédre sajtos tejfölös tésztát ennénk. Szerencsére nem nagyon kellett győzködnöm:DD Az igazsághoz hozzátartozik az is, hogy mind a csajszika, mind pedig én imádjuk. Lehet, hogy egyeseknek ez furcsa, de akkor is szerintem egy tök jó kaja:-) Én már gyerekkoromban is nagyon szerettem, és most felnőtt fejjel sem vetem meg:DDD

5 megjegyzés:

szepyke írta...

Nézd meg nálam az "Csak erős idegzetűeknek!" bejegyzést... Azt nem kérsz hozzá???:D

Névtelen írta...

Nekem is az egyik kedvencem! Nagggggyon egyszerü, semmi extra nincs bent és mégis olyan finom! én spagiból szeretem a legjobban :P

Egyébként tetszik nagyon az oldalad, nagyok sok olyan típusú étel van rajt amit én is szeretek!

Beus

DebiGabi írta...

Szepyke
Megnéztem. Hehehe.
Most kösz nem:DDD

Beus,
Köszike:-)

Csibe írta...

Ilyen tészta szokott nálunk is készülni ;) gyors is, finom is ;)

DebiGabi írta...

Csibe,
:DDD