2009. június 16., kedd

A saját paradicsomunk


Dicsekedni szeretnék:DD.
A képeken látható a zöld paradicsomok a saját kis kertünkben találhatók.
A palántákat Anyu nevelte magról, amiért külön köszönet neki:)))
Pár hete kiültettem, felkaróztam és felkötöztem őket gondosan. Nemrégiben már sok-sok virágocska jelent meg rajta, és íme már itt is vannak rajta fürtökben a zöld paradicsomok.
1-2 hét rengeteg napsütés és némi locsolás után, gyönyörű piros paradicsomok lesznek.
Nincs is annál finomabb, mint amikor az ember leszedi a kertben a friss paradicsomot.
Az íze... Az illata... Sajnos szavakkal nem tudom leírni, visszaadni...

9 megjegyzés:

szepyke írta...

Palacsinta nincs már? A paradicsomot nem annyira szeretem. Egyébként gyönyörű, de tegnap óta palacsintát ennék. Muszáj leszek sütni, már látom. :D

DebiGabi írta...

Szia Szepyke,
Palacsinta nincs:((
Bundáskenyeret sütök éppen vacsorára:DDD
???

szepyke írta...

Á, azt most nem kérek, köszönöm. Mondjuk, sajttal,tejföllel? Átgondolom! :DDDD

DebiGabi írta...

Pedig fincsi volt:)))
Bundáskenyér sajttal-tejföllel, mint a lángos?
Úgy még nem ettem. Leközelebb kipróbálom

szepyke írta...

Próbáld ki! Kb 10-12ezer kalória, de kit érdekel! Van egy barátnőm, aki az USA-ban született magyar. Ők a bundáskenyeret fahéjasporcukorral és/vagy juhar sziruppal eszik. Brrrrr!

DebiGabi írta...

A párom barack lekvárral is szereti. Nekem az brrrrr:DDD

szepyke írta...

Juj, az tényleg brrr! :D

Scofield írta...

gratulálok nekem is ilyen már a paradicsomom:)

DebiGabi írta...

Scofield
Köszike:))