2009. június 25., csütörtök

Rántott patiszon

Az uram ma este hazaállított egy szép patiszonnal. Anyósomtól hozta, aki előtte szedte le frissen a kertben. Terveimben rántott pulykamell szerepelt, de olyan szépen mosolygott rám a patiszon, hogy végül a párom meghámozta és én pedig bepaníroztam a pulyka mellé.
Bevallom őszintén és nőiesen imádok mindent, ami panírban van kisütve. Tudom, hogy egészségtelen, de azért is:))) A patiszont meg különösen kedvelem. Próbáltam már elkészíteni még régebben töltve, de annak valahogy nem volt olyan finom a íze, és nagy sikert sem arattam vele:((
De rántva. Az ember még hidegen is képes befalatozni. Kicsi lányom folyamatosan járt ki hozzám a konyhába, amíg sütöttem, visszafele sose jött üres kézzel:DDD

8 megjegyzés:

H. Bea írta...

imádom!!!!!
hidegen is!!!!!!!!!

DebiGabi írta...

:DDDD

Csibe írta...

Én is imááádom!!! Igaz a cukkinivel jobban szeretek dolgozni ;) Huhhh, most nagyon megenném...

szepyke írta...

Hahóóó! Nézz majd be hozzám egy kis játékre! :D

starfokker írta...

nem csak hogy képes hidegen befalatozni, hanem rendesen be is falatozza! már ha marad. :)

DebiGabi írta...

Starfokker,
Nem sokáig tartott nálunk se.
Csak ne lenne olyan macerás az elkészítése:DDD

starfokker írta...

fú ne is mondd... nálam nagyon sokáig tart, mire rászánom magam, aztán meg szentségelek, hogy miért nem tettem előbb:D

DebiGabi írta...

:DDD