2009. június 17., szerda

Petrezselymes újkrumpli

A petrezselymes újkrumpli. Nagy kedvencem. Ezen időszakban szinte kötelező elkészítenem, a férjem nagyon szereti, de a leányzóm erre is fanyalgott, csak turkálta:((( Remélem idővel megtanulja majd, hogy milyen finomság ez. Sajnos a kisasszony kezd egyre válogatósabb lenni, amit nagyon nem szeretek, mert eddig szinte mindent megevett.
Na szóval, ahogy én készítem: olajon egy egészen picikét megpirítom az apróra vágott petrezselymet, - ami jó sok van a kiskertünkben szerencsére:DD - , majd beleborítom a megpucolt felkarikázott krumplikat /hogy utálom viszont pucolni a krumplit brrrrrr/. Megsózom és fedő alatt gyakori kevergetés mellett puhára főzöm.
Tudom, hogy sokan a végén teszik csak bele a petrezselymet, de Anyukámtól én így tanultam, és így is nagyon finom, erőteljes marad az íze.
Töltött gombát készítettem mellé, ami újfent isteni volt.

2 megjegyzés:

szepyke írta...

Jó, ok, nem kérek palacsintát, "beérem" ezzel is! :D

DebiGabi írta...

Küldöm:DDD
Bár most a munkahelyemen csücsülök, ahonnan egy kicsit nehéz lesz, de...:))