2009. június 11., csütörtök

Palacsinta partit tartottunk

Tegnap délelőtt felhívtam legkedvesebb barátosnémat, hogy van e kedvünk átjönni hozzánk délután egy jó kis palacsinta partira. Szerencsére ráértek, és hát nem nagyon kellett győzködnöm őket, hogy ugyan már gyertek át:))) Biztos a palacsinta miatt:DD
Kicsi leányzóm napok óta rágta a fülemet, hogy süssek palacsintát. Nagyon jó dolognak tartom a palacsintát, de megsütéséhez komolyan rá kell készülődnöm, főként ebben a melegben.
Így viszont, hogy közben tudtunk dumcsizni a barátosnémmal, sokkal könnyebben és gyorsabban haladtam a sütéssel, bár a végén már nagyon elegem volt belőle, főként, amikor kezdtek szétszakadozni a tészták.
Az elmúlt pár hétben nem nagyon találkoztunk és alig beszéltünk egymással, jó volt egy kicsit pletykálni, trécselni.
A palacsinta tészta pontos hozzávalóit nem igazán tudom/szeretném leírni, hogy miből mennyi kell, mert általában csak felütök 2-3 tojást cukrot és vaníliás cukrot adok hozzá, sózom, felöntöm a tejjel és beleborítom a lisztet, aztán kevergetem és kevergetem. Ha sűrűnek érzem még hígítom, ha hígnak érzem teszek még bele lisztet, és a végén szódavizet. Aztán, amikor úgy érzem na, most pont jó a tészta, elkezdtem kisütni.
A mostani hatalmas mennyiségből lett sok-sok túrós, ami szinte mindig kötelező, lekváros és kakaós, és Andi barátnőm külön kérésére lekváros-kakaós is. A csajok is szépen lapátolták befele a palacsintákat.

6 megjegyzés:

szepyke írta...

Én nem lakom túl messze tőled, máskor nekem is szólhatsz! :DDDD

DebiGabi írta...

Szepyke,
Szívesen látlak egy palacsintára:DDD

szepyke írta...

OK :DD

Nyanyi írta...

A pletyi is jólesett, hát még a palacsinta!!! :D

pancsi írta...

Én régóta evvel a recepttel készitem: fél kg liszt ( mostanában a fele rétesliszt sokkal könnyebb a tészta, még a piskótába is így rakom), 3 db egész tojás, 3 db vaniliás cukor, fél l tej, fél l szóda, csipet só, kb 1dl olaj a tésztába. De én midig duplából készítem. :-)))
Nagyon jó a tésztája próbáld csak ki!!!

DebiGabi írta...

Pancsi,
Köszi a tipped.
Majd, ha egy picikét kevésbe lesz meleg, kipróbálom. Ebben a hőségben nem nagyon tudom rávenni magam a palacsintasütésre:))