2009. június 23., kedd

Meggy 4. forduló (Meggyes rétes)


Meggyes rétes

Lassan a végére járok a nagy dózisú meggyemnek, már csak kétféle recept lesz utána befejeztem. Szegény családom meggy mérgezést kap lassan:DDD

Tegnap rétest sütöttem. A rétestészta lapokat konyharuhán egyenként megkentem tejfölös olajjal és egymásra pakoltam 3-4 db-ot. A meggyet kimagoztam adtam hozzá cukrot, egy kevéske darált diót és zsemlemorzsát. Jó alaposan összekevertem és egy kis ideig hagytam állni. A megkent réteslapokra kanalaztam a meggyet, majd feltekertem konyharuhával, beleügyeskedtem a sütőpapírral kibélelt tepsibe és megkentem még a tetejét is a tejfölös olajjal. 180 sütőben fél óra alatt megsült. Legvégén a tetejét meggrilleztem, hogy szép barnás színe legyen a tésztának. Tálaláskor porcukorral megszórtam.

2 megjegyzés:

Fruzska írta...

Nagyon guszta, gratulálok? megkívántam tőled, én is csinálok kicsit:).

DebiGabi írta...

Fruzska,
Köszönöm szépen:DDD