2009. június 30., kedd

Leszedtem az első uborkatermésünket:)


Leszedtem az idei első saját termésű uborkáinkat. Ebben az évben többféle uborka magot ültettem így nem egyszerű fejlődnek, teremnek. Elsőként a kovászolni való uborka érett be, amiből most nagyon finom uborka saláta lett belőle sok-sok-sok tejföllel. Valamelyik este brassóit főztem, ahhoz ettük vacsira:))
A többi uborka palántán rengeteg virág van és édes picike uborkák. Ebben az esős időben gyorsan növekednek, csak az esőtől ne kellene az embernek annyit gazolnia:(((

Tejfölös ubisali. Imádom:DD

6 megjegyzés:

szepyke írta...

Remélem, volt benne fokhagyma is! :D

DebiGabi írta...

Sorry, de nem:(
Én még megeszem úgy, de sem az uram, sem a leányzóm nem hajlandó fokhagymásan megenni az ubi salátát, így marad a jó kis tejföl:DD

szepyke írta...

Hát, az baj! :D
Mindegy, fokhagyma nélkül is jó ez! :D

DebiGabi írta...

De mentségemre legyen mondva, hogy a brassóin egy fejnyi foki volt:DDD

Fruzska írta...

Nagyon szép kis uborkák:). Nekem még csak most kezd el növekedni, de a paradicsom már rózsaszínű:)

DebiGabi írta...

Fruzska,
Jó ízűk is volt. Már a tudat, hogy az ember maga termesztette, nevelgette, ad neki egy külön zamatot:DDD
A paradicsomom nekem csak szép zöld egyelőre, de remélem nemsokára nekem is rózsaszínű, majd szép piros lesz:-)