2009. június 26., péntek

Hat lényegtelen dolog, ami nem is biztos, hogy annyira lényegtelen...

Tegnap este Szepyke gurította felém a labdát (játékot), amiben azt kéri tőlem is, hogy áruljak el magamról 6 lényegtelen dolgot. Hát erősen törtem a fejem, hogy mit is írjak, mi is az, ami lényegtelen rólam. Igazság szerint elég nehezen született meg a hat pont, többször is módosítottam. Nehéz magamról írni, de íme az én "lényegtelen hatosom".


1. A vasalás. A hideg kiráz tőle. Csak, ha nagyon muszáj. Van egy vasalóm, ami 16 éves, még nászajándékba kaptam. Tökéletesen működik.


2. Hajlamos vagyok összevásárolni rengeteg féle, fajta krémet, kenceficét, habfürdőket, fürdősókat stb., amit soha nem használok fel.

3. Bagoly típus vagyok. Este akármeddig fent tudok maradni, de reggel felkelni, ajaja. 10 óra előtt használhatatlan vagyok. Mielőtt a kislányom megszületett hétvégén képes voltam akár fél kettőig is aludni, de előfordult az is, hogy egész éjjel olvastam, főként, ha egy nagyon jó könyv került a kezembe, és másnap így mentem dolgozni.

4. Babonás vagyok. Ha vissza kell mennem a lakásba valamiért, ha már becsuktam az ajtót, muszáj, hogy tükörbe nézek, frizurát igazítsak és persze leülök. Nehogy aznap ne legyen szerencsém.

5. Akármekkora táskám van úgy tele tudom pakolni, hogy semmit nem találok benne. Minél kisebbet veszek, annál több dolgot rakok bele. A férjem, egész egyszerűen nem hajlandó belenyúlni sem. Pedig mindig van benne legalább 4-5 toll.

6. És legvégül túlságos ragaszkodok bizonyos tárgyakhoz, amiket még szinte sose használtam semmire. De, hátha egyszer majd jó lesz valamire...:DD


A kérdést szeretném tovább gurítani Zsuzskanak és Altairnak, és persze Beának, de neki már Szepyke is továbbküldte a kérdést, így én már nem zargatom vele:DD Remélem még nem kapták meg mástól, de ha igen, kíváncsian várom az ő hatosukat is.

10 megjegyzés:

szepyke írta...

Jó, akkor írom:

Vasalás: nekem egy kb 17 éves Moulinex vasalóm van. Olyan, mintha új lenne... Csak vásár és ünnepnapokon használom. :D

Mindent megveszek kozmetikai cuccokból... (a mellékállásom is ezzel kapcsolatos...) Nálam elbillen a fürdőszoba. Ha valamit egy évig nem használtam el, megy anyunak, mert ő meg mindent magára ken. Mindent. :D

Éjjel akármeddig ébren vagyok, főzni éjjel szeretek a legjobban, sütni meg pláne éjjel. Csöndben. Reggel mondjuk normálisan ébredek, de hétvégén simán alszom 10-ig és nincs lelkiismeretfurdalásom! :D

A táskámban szerintem egy máig is harcoló orosz alakulat is lakozik... Mellette van benne csavarhúzó, 10es kulcs, mert azzal kell kiszerelni az akkumulátort, legalábbis az elöző kocsimból azzal kellett, így a kulcs maradt a táskámban és még sorolhatnám, de tollból nálam is legalább kettő mindig van...

Függőségem van a tárgyaktól. Egyszer elhagytam egy nyakláncot. Sima bizsu volt. Aznap kaptam szülinapomra. Éjjelig kerestem, újra és újra bejárva azt a részt, ahol elhagyhattam. Szinte belebetegedtem.

Nah, nem vagyunk mi rokonok? :DD

DebiGabi írta...

Nagyon jó!!!!!
Jaj, folyik a könnyem a nevetéstől, alig tudok gépelni:DDD
Az uram szimplán azt mondaná erre, hogy Nőből vagyunk:))

szepyke írta...

Hát, igen! :DDD
Azért szeretem ezeket a posztokat, mert mindig kiderül, hogy milyen egyformák vagyunk, mégis teljesen mások...

Ahogy olvastam a tiédet...
Hát, azon gondolkodtam, hogy ezt én írtam??? Aztán felébredtem, hogy nem.
Pedig, simán írhattam volna. Simán:DD

DebiGabi írta...

Azt már nem is merem említeni, hogy a parfüm gyűjtögetés is simán beleférne ide, de nem volt több pont szerencsére:DDD
Most is van a fürdőszoba polcomon legalább 5 féle...

timus írta...

Ugyanez teljesen, már ami a vasalást, a használhatatlan kencéket és főleg a táskát illeti! Még szerencse, hogy nekem csak kisebb táskáim vannak. Mondjuk a párom így is hüledezik mikor beleszuszakolok egy akkora dolgot, amit ő első látásra sokkal nagyobbnak nézett, mint a táska... A vasalóval pedig szerintem soha nem fogok összemelegedni...

DebiGabi írta...

Timus,
Először azt gondoltam, tök ciki, hogy az ember leírja magáról ezeket a dolgot. De amióta elolvasgattam mások 6 pontját, meg ide is írjátok a kommentben a hasonlóságot:)))
Itthon ülök a gép előtt és olyan jókat nevetek:DDD

H. Bea írta...

Na akkor a tiédre ideírom az én változatomat, aztán majd összeszedem a blogomba a többit.
1. Nagyon szeretek vasalni. :)))
2. Semmilyen krémet, kencét nem szoktam venni, a gyerek fürdetőkrémjét használtam, amikor nagyon kiszáradt a bőröm.
3. Éjjel fent vagyok, de reggel simán kelek.
4. néha
5. Azért nem hordok picit nagyobb táskát, mert nincs mit beletenni, nekem egyszerűen kulcs, igazolvány, pénztárca, zsepi.
6. Egy ideje már nem ragaszkodom tárgyakhoz. Nagyon nem.

DebiGabi írta...

Bea,
Vasalni???? Miket tud meg az ember a másikról, egy apró kis játék kapcsán:DDD
Nem vagyunk egyformák, de azt hiszem nem is ez volt a lényeg.
Azért kíváncsian várom a Te hatosodat:)

Altair írta...

:o) Köszönöm szépen a felhívást, igyekszem minél hamarabb megírni. :o)

Már jó régen interneteztem, azért csak most reagálok, de érdekes, hogy pont ma jutott eszembe, hogy ha megírnék valami nem túl hízelgőt magamról, amit ma tettem, senki sem hinné el. :o)

Zsuzska írta...

Szia Gabi!

Bocsáss meg, eddig el voltam keveredve! Nagyon szépen köszönöm a meghívásodat és nagyon fogok igyekezni, hogy minél elöbb meg is tudjam írni. Addig is, amíg ez megtörténik, csak annyit: az én kedvenc házimunkám a VASALÀS! Tényleg. Nem kell hajolgatni, szép meleg, tiszta, illatos munka. Lehet közben tv-t nézni, skypolni az anyukámmal, barátnökkel, és a végén az a sok szép felakasztott ing, tornyosuló ruhák, ennél nincs is szebb!!!