2009. június 12., péntek

Csirkemell "bundában"

Ezt a finomságot pár napja készítettem, mivel a mai nap a hálószobánk festéséről szól és nem igazán van időm főzőcskézni csak "maradékokat" ebédeltünk.
Nemrég fejeztem be a hálószoba festését, most szárad a fal, aztán jöhet a kedvenc részem a takarítás és a visszapakolás:o( Szép zöld színűre festettük Lalukámmal az egész szobát. Hát gyerekkel festegetni... Nem mondhatnám, hogy megkönnyíti a munkámat a kisasszony, de nagyon édesen nézett ki a zöld pöttyökkel az arcán, kezén lábán meg én is:DDD
És ha belegondolok, hogy még hátra van a lakás másik fele, köztük a konyha. Jajajaj:(
Mivel én nem eszem disznóhúst, a halnak már a szagától futhanékom van, semmilyen formában nem tudom megenni, de még elkészíteni sem vagyok hajlandó, így csak csirkét és pulykát szoktam itthon sütni, főzni. Folyamatosan keresgélek, vagy próbálok magam kitalálni innen-onnan vett ötletekkel új recepteket, hogy változatosabban tudjam elkészíteni a őket. Most hirtelenjében ezt találtam ki.
3 tojást felütöttem és hozzákevertem kb. 20 dkg lisztet 1,5 dl tejet, sóztam és tettem még bele egy kevéske feketeborsot. Tulajdonképpen egy sűrű palacsinta tészta masszát kaptam. Ebben a masszába mártottam bele a vékony szeletekre vágott, sózott csirkemellet és utána rögtön kisütöttem olajban. Ennek is nagy sikere volt kis családomban és ehetünk hozzá a nemrég elkészült friss kovászos uborkából is.

Nincsenek megjegyzések: