2009. június 5., péntek

Az idei első kovászos uborkám

Reggel elvittem a manófalvit az óvodába, utána kimentem a piacra bevásárolni. Elég ronda idő volt már reggel is szakadt az eső és még hűvös is volt. Nem szeretem az ilyen időjárást, főként, hogy mostanában egyre többet leszek itthon szabin. Kérem a szép időt!!!
Tudom, hogy kell az eső, de nem lehetne, hogy éjszaka essen, nappal süssön a napocska???
A piacon vettem sok-sok gyümölcsöt és zöldséget. Amikor már kifelé cipekedtem, az egyik standról rámosolyogtak a kovászolni való uborkák. Olyan szép néztek, hogy nem tudtam ellenállni nekik és vettem gyorsan 2,5 kg-t (ennyi fér az üvegembe:))). Utána persze mentem ki Anyuhoz a kertbe, hogy szedjek hozzá a saját termésű kaporból, nehogy már vásároljak, amikor van sajátunk:)
Hazaérkezés után el is készítettem az ubikat és már kint csücsülnek az ablakban.
Már csak egy kis napsütés hiányzik, mert teljesen be van borulva újfent az ég:((
Aztán, majd megint kapom a telefonokat az ismerősöktől, akik itt mentek el, hogy "hihihi" látom nálad már érik a kovászos uborka az ablakban, mikor jöhetünk??:))))


Nincsenek megjegyzések: