2009. június 3., szerda

Az idei első grillezésünk

A hétvégén megtörtént az idei első kerti grillezésünk:)) Sajnos csak a teraszon tudták a fiúk sütögetni, mert pötyörgött az eső...:(( Nagyon szeretem a saslikot grillen sütni, mert isteni az íze így. Saslik pálcikára felfűztem a kockára vágott pulykamellet, ami egy kevéske mustárral, sóval borssal volt bepácolva előtte 2 napig, hagymát, sárgarépát, szalonna darabkákat és egy-egy karika paprikás kolbászt. Miután "felfűzögettem" az összeset megszórtam Kotányi klasszikus grill fűszerkeverékkel az egészet. A sárgarépák egy kicsit kemények maradtak, de az ízűk így is finom volt, valószínűleg egy kicsit még vékonyabbra kellett volna szeletelni, de féltem, hogy úgy meg szétesnek, pedig újrépák voltak. Majd legközelebb ügyesebbek leszünk.
Itt még nyers állapotban a saslikok:)))

Nincsenek megjegyzések: