2009. május 25., hétfő

A zöldborsó szüretelése:-)

Tegnap délelőtt kiszedtem a saját termésű borsónkat, mert szépen beértek:)))
Húgom egyik lányával és a saját kicsit leányzómmal közösen gondosan leszedegettük a szárról borsókat. Szépen lefotóztam, amikor kiszedtem, a tálban leszedés után, de sajnos este mire kifejtettem az egészet, olyan fáradt voltam 10 óra után, hogy bevallom őszintén elfelejtettem lefényképezni a "kész terméket".
Végül is összességében 650 gr-nyi borsó lett, tudom sok embernek ez nevetséges mennyiség, de a sajátunk és mi termeltük ki:)))
Én igenis büszke vagyok rá, hogy legalább ennyi lett belőle.
Az egyik részéből ma este mindenképpen készítek egy finom borsólevest, a többit pedig lefagyasztottam későbbi fogyasztásra.

Ekkora tálnyi lett belőle.

4 megjegyzés:

Fruzska írta...

Gyönyörű a borsód, én is pont ma szedtem le, a kicsi lányom imádja a zöldborsó levest:)

DebiGabi írta...

Szia Fruzska,
Köszike.
Az én lányom is nagyon szereti, főként nyersen falatozta mikor szedtük le.
:DDD

citromfű írta...

Én is ma szüreteltem az első adag borsót. Kb annyi lett, mint a tied:)Nálunk is nyersen a legkapósabb:)

DebiGabi írta...

Szia Citromfű!
Épp most kanalaztam be a zöldséglevest, amibe bekerült a borsó végül is. Isteni finom lett!