2009. május 25., hétfő

Virslis-kukoricás saláta

Hétfő esténként a kicsi lányomnak angol órája van, ami minden harmadik héten nálunk van. Ilyenkor 6 db leányzó marad nálunk vacsorára is :ooo
Hát bevallom őszintén nem egyszerű dolog táplálni őket, mert ugye mi az, ami megfelel az összes "hölgynek". Ma este arra gondoltam, készítek nekik valami újdonságot, amit már nagyon régen nem ettünk. Majonézbe beletettem csemege kukoricát és virsliket karikára vágott formában. Alapos összekeverés után már tálalható is volt. Hát a 6 lányból 4 megette /az enyém is:))/, 2 pedig csak a kenyeret majszolta el hozzá. Ez van. Legközelebb megpróbálok valami más kiötleni, hátha nagyobb sikerem lesz.

2 megjegyzés:

Zsuzska írta...

Ó, nekem négyhetente van négy kis balerinám. Ök sem egyszerü eset. De ezt nézd meg!!! : http://myplumpudding.blogspot.com/2009/05/spaghetti-dogs.html
Zseniális! A pénteki szülinapi bulin fogom kipróbálni.... ;O)

DebiGabi írta...

Zsuzska,
Megnéztem!
Nagyon Király!!!!!
Ki is fogom próbálni mindenképpen:))
Kíváncsi vagyok mit fognak szólni nálad a gyerekek!!
Köszi az infot.