2009. május 18., hétfő

Töltött levelestészta

Múltkoriban, már nem igazán emlékszem melyik áruházban le voltak értékelve a levelestészták. Gyorsan vásároltam is belőle vagy 5 darabot:)) Szeretem, mert gyorsan lehet belőle rengeteg finomságot készíteni. Valamelyik este arra gondoltam kipróbálok valami újdonságot.
Felső csirkecombokat megfőztem leveskockával, kicsontoztam, leszedtem a bőrét, majd apróra szedtem. 1 fej hagymát apróra vágtam és olajon megdinszteltem. Hozzáadtam a csirkecombot, fűszereztem majoránnával, borssal és egy picike sóval és pirítottam még egy kicsit. Megszórtam két kanál liszttel és annyi tejet öntöttem hozzá, hogy egy sűrű masszaszerű krém legyen a húson. Legvégül hozzányomtam egy tömbsajtot, de ezzel már nem főztem tovább és vágtam még egy kis zöld petrezselymet bele, de ezt istenigazából csak a színe miatt:-)
A levelestésztát kinyújtottam kockákra és ráhelyeztem az elkészült masszát. Gondosan bebugyoláltam a tölteléket, megkentem egy felvert tojással és elhelyeztem még egy-egy szelet sajtot a tetején.
Sütőben fél óra alatt készre sütöttem.

Nincsenek megjegyzések: