2009. május 6., szerda

Sajtkrémes sonkás tészta

Az elmúlt két napban kedves családom lehet, hogy tészta mérgezést kapott. Mert hétfőn sajtos-tejfölös tésztát ettünk, és mivel marad még a tésztából tegnap főztem még egy adagot hozzá és készítettem rá egy szószt, amit tegnap a hűtőből összeszedett alkotóelemekből készítettem.
Egy fejt hagymát nagyon apróra vágtam és vajon megpirítottam, majd belenyomtam egy gerezd fokhagymát, amit szintén megsütöttem egy egészen picikét, éppen, hogy csak megsüljön, de nehogy megégjen. Belenyomtam két darab camping tömbsajtot és felöntöttem 1,5 dl tejjel. Tettem még hozzá apróra vágott petrezselymet, borsot és a legvégén miután sűrű kevergetés után összelényegült az egész 15 dkg csirke mell sonkát és beletettem még csíkok vágva. A tésztára kanalazás után szórtam még rá egy kevéske zöld olívabogyót a páromnak és magamnak, de kicsi leányzómnak még sonkát tettem rá pluszba, mert ő nem szereti az "olibabogyó", ahogy ő hívja:)))

Nincsenek megjegyzések: