2009. május 1., péntek

A pizzám

A mai napon abban a szerencsés helyzetben voltam, hogy nem kellett főzőcskéznem. Imádok főzni, de néha jól esik az embernek egy nap, amikor elkerülheti a konyhát. Tegnap este vacsorára sütöttem két pizzát, bőven maradt belőlük, így ezt ettük ma ebédre is. Délelőtt elvittük a leányzónkat moziba a Hannah Montanára, ami végül is nem is volt annyira szörnyű film, egész jól szórakoztam én is:-) Délután pedig bicikliztünk egy jó nagyot.
Bevallom őszintén én nagy rajongója vagyok a pizzáknak. Elég sűrűn készítek, és fogyasztom is, de csak, amit én alkotok:)) Ez pedig, ami a képen van, különösen jól sikerült, mert jól megkelt a tésztám, mivel mi nem kedveljük a vékony tésztás fajtát, hanem a szép méreteset:))) Friss gombát, sonkát, kukoricát, ananászt tettem rá és rengeteg sajtot.


Nincsenek megjegyzések: