2009. május 4., hétfő

A majoránna. Sikerült beszereznem:)))

Sajnos több helyen kerestem, de nem kaptam, már egy ideje, így roppant módon örültem, amikor kiderült, hogy az unokatesóm kiskertjében van egy hatalmas nagy bokornyi majoránna, amiből nagyon szívesen nekem ajándékozott egy adagot:) Köszi, Mihály még egyszer!!!
Kivettünk belőle gyökerestől egy nagyobb részt, és már át is költöztettem a konyhai ablakom ládájában a többi fűszer növény mellé. Remélem megmarad és gyönyörű szépen fog növekedni:))

3 megjegyzés:

Vali írta...

Tavaly nekem sikerült, bár nem nagyon használtam.
Bazsalikomból sikerült rengeteget nevelnem magról.
A snidlinget pedig apróra vágtam és lefagyasztottam. Isteni volt, mint a friss.

Fruzska írta...

Nekem is van a kiskertemben, de nem használtam még belőle, sőt rossz helyre ültettem, mert akkora lett a szomszédja, mint a ház:) Citromfű:) Át kell majd ültetnem:)

Debigabi írta...

Én nagyon szeretem a majorannát használni pl. a frankfurti levesbe, vagy sült csirkéhez frissen felvágva, egész más az aromája, íze, illata:)))
A maradékot pedig meg szoktam szárítani és lemorzsolom, utána üvegbe helyezem.