2009. május 16., szombat

Epres sütike

Ma egész nap Anyunál dolgoztunk, mert át fogja alakítatni a fürdőszobáját és elő kell készíteni hozzá egy csomó mindent. Ma a betont törte szegény férjem, én meg igyekeztem annyiban segíteni neki, hogy elhordtam, amit már feltört. Hát nem mondhatnám, hogy könnyű munka... Rendesen elfáradtunk mind a ketten délutánra. Lesz izomlázunk is tartok tőle:((
Mivel holnapi napot is ott fogjuk töltnei, mert maradt még elég tennivaló, gondoltam készítek valami finomságot estére, és tulajdonképpen holnapra is. Hirtelenjében ezt az epres sütikét sikerült összehoznom.

A tészta:
30 dkg liszt
10 dkg porcukor
1 csomag vaníliás cukor
15 dkg vaj
1 db tojás

Kell még hozzá:
1 csomag vaniliás puding
1/2 liter tej
2 evőkanál cukor a pudingba
Eper

A tészta hozzávalókat jó alaposan összegyúrtam, majd egy fél órát pihentettem a sütőben. Utána kivajazott, lisztezett formába nyomkodtam, jól megszurkáltam egy villával, majd 180 fokos sütőben megsütöttem. Közben megfőztem egy csomag vaníliás pudingot. Miután a tészta kihűlt rákentem a pudingot és a tetejére pakolásztam az eprecskéket.

Nincsenek megjegyzések: