2009. május 20., szerda

Baconos-sajtszószos tészta

A 25 dkg bacon szalonnát megsütöttem és félretettem. A kisült zsíradékban 1 fej hagymát apróra vágás után megdinszteltem, hozzányomtam két gerezd fokhagymát, ezt is sütögettem egy picikét. Rászórtam két kanál lisztet, majd felöntöttem kb. 3 dl tejjel. Sűrű kevergetés közben felfőztem közben ízesítettem szerecsendióval, borssal, sóval és zöld petrezselyemmel. Botmixerrel egy kicsit megdolgoztam, hogy a nagyobb darabok is szétjöjjenek és jó krémes állaga legyen a szósznak. Miután felforrt szórtam bele reszelt trappista sajtot, egy kevéske parmezánt és két kanálnyi márványsajtos sajtkrémet, legvégül beletettem a megsült bacon szalonnát.
A tésztát kifőztem sós vízben, momentán spagetti tésztát használtam, mert azt találtam csak a szekrényben:))) Kivajazott tepsibe borítottam, majd hozzáadtam a sajtszószt. Összekevertem, majd a tetejére még reszeltem egy adag trappistát. 20 perc sütés 180 fokos sütőben. A tetejét pedig szép pirosra pirítottam a grill fokozaton.
Az uramnak és nekem nagyon ízlett, de kicsi leányzómnak sajna nem nyerte el a tetszését nem is ette meg:((

Nincsenek megjegyzések: