2009. április 18., szombat

Toaster


Mi csak toaster-nek hívjuk, bár tulajdonképpen nemes egyszerűséggel melegszendvics:)) Szeletelt kenyérkék közé paprikás szalámit és sajtot tettem és megsütöttem a toaster sütőben. Kedvelem ezt a fajta melegszendvicset, mert sokféleképpen lehet elkészíteni, ki mit szeret beletenni, akár hús nélkül is finom csak egy kis mozerellával és paradicsommal. Nyam-nyam...
Tegnap jó későn érkeztünk haza, és nem igazán volt hangulatom már főzőcskézni. Sok-sok retket, uborkát, paprikát, paradicsomot szeleteltem fel hozzá és így falatoztuk vacsorára.
Pár évvel ezelőtt, már nem is igazán emlékszem rá, hogy hol, spenót leveles-sajtos változatban ettem, isteni volt, de otthon még nem készítettem ilyet, de majd nemsokára, hiszen Anyu kertjében az elültetett spenótkám gyönyörűen növekedik:))
Valószínű, hogy hétfői az angol óra után a csajoknak is ezt fogok készíteni, hiszen 6 gyermek marad a sajátommal vacsorára... Jajajaj... Ennyi csajszinak tökéletesen jó lesz a toaster. Remélem.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

bocs, hogy beleszólok, de a toaster a melegszendvicssütő neve, ami pedig benne sül az a toast

üdvözlettel: Irén

Debigabi írta...

Kedves Irén,
Tudod, ahány ház, annyi szokás és elnevezés...
:)))