2009. április 28., kedd

Sajtos mini csigák

Nemrégiben találkoztam ezzel a recepttel Limara pékségében. Már akkor felkeltette az érdeklődésemet, nagyon finomnak tűnt, de csak most volt időm elkészíteni. Mivel a tegnapi és mai napot kényszerből itthon kell töltenem gondoltam elkészítem ezeket a sajtos tekercseket. Nagyon egyszerű az elkészítése bár én csak pár órára tettem hűtőben nem egy egész éjszakára, mint az eredeti recept szerint.
A tészta
50 dkg liszt
1 kiskanál sütőpor
25 dkg margarin
1 evőkanál só
2 dl tejföl
1 tojás
Sajtos krém
20 dkg margarin
10 dkg reszelt trappista
10 dkg reszelt karaván sajt
1 picike só
Az összes hozzávalót alaposan összegyúrtam, egy rugalmas könnyen nyújtható tészta lett belőle, amit négy téglalap formára kinyújtottam egyenként és megkentem a sajtos krémmel. Utána feltekertem, alufóliában csomagoltam és mentek a hűtőbe pihizni. Délelőtt begyúrtam, így délután már kisütöttem belőle két rúddal. Vékony karikákra vágás után sütőpapíros tepsibe tettem, majd 200 fokos sütőben 10-12 perc alatt megsültek.
Kicsi leányzóm az mondta: "Anya, ez isteni finom!!!" Ennél jobb dicséret nem is kell az embernek. Ma kisütöm még a másik két rudat is, mivel elfogyott tegnap este az egész:)))
Limara, ezt a receptet is köszönöm Neked:-)

Nincsenek megjegyzések: