2009. április 30., csütörtök

Rántott gomba

Rántott gomba. Sok-sok tartár mártással. Újabb nagy kedvencem:) Ha azt mondanák nekem, hogy holnaptól nem ehetek semmilyen húsfélét, szó nélkül elfogadnám, lévén nem vagyok egy húspárti. De, ha azt közölnék velem, hogy nem ehetek sajtot és gombát, na ezzel már komoly problémáim lennének. Nagyon kedvelem a gombát szinte bármilyen formában. Volt időszak, amikor salátába nyersen is képes voltam megenni. Tulajdonképpen le sem írom, hogy kell készíteni, mert szerintem ezt bárki el tudja készíteni.
Egy bánatom van csak, hogy kicsi lányom egyelőre nem hajlandó megenni a gombát semmilyen formában. Ezért a mostani vacsoránknál neki rántott mozzarella sajtot készítettem, amit ő gondosan meghámozott a panírtól kiette belőle a sajtot és a többit otthagyta:)))


Ez emitten fent a rántott mozzarella, még hámozás előtt:)))

Nincsenek megjegyzések: