2009. április 17., péntek

Kukucskálós túrós:))


Golyókhoz:
12,5 dkg margarin
20 dkg liszt
3 evőkanál kakaó
15 dkg cukor
2 db egész tojás
fél csomag sütőpor

Masszához:
50 dkg túró
25 dkg cukor
12,5 dkg margarin
2 csomag vaníliás cukor
1 csomag vaníliás puding por
4 egész tojás


A golyókhoz összegyúrtam a szoba hőmérsékletű margarint a cukorral, hozzáadtam a tojásokat a lisztet és a kakaót és diónyi gombócokat formáltam belőle, eléggé ragadós kicsit nehézkes a formázás. A gombócokat hézagosan leraktam a sütőpapírral bélelt tepsikbe, több részre kellett szednem, mert elég sok lesz belőle. A masszához egy csipetnyi sóval felvertem a 4 tojás fehérjét. A massza többi alapanyagát alaposan összedolgoztam, végül hozzáadtam a kemény tojáshabot. A masszát a tepsibe tett golyók közé kanalaztam. Ha megsült kockára vagy amilyen formára szeretnék, én inkább torta szeletekre vágtam, mert kerek sütő formában sütöttem.

180 fokon kb. 25 perc alatt megsült, de figyelni kell rá, mert könnyen megpirul.

Nincsenek megjegyzések: