2009. április 8., szerda

Házi jégkrém

Múlt héten az Uram őszinte bánatára beszabadultam az Ikea-ba... Jajaj... Valamelyik újságban megláttam, hogy egy csomó konyha kiegészítő cucc le van értékelve. Hát nem részletezném miket vásároltam. Sokat... Ez a házi jégkrémkészítő különösen megtetszett, nagyon praktikusnak gondolom gyerek mellett. Több blogban feltűnedeztek már a fagyikészítés finomabbnál finomabb receptjei, én most csak egyszerűen összeturmixoltam epret egy fél liter natur joghurttal, egy kevéske cukorral és 2 dl tejszínnel. Ezt a turmixolt keveréket töltöttem bele a képen látható "szerkezetbe". A leányzónak nagyon ízlett már "nyersen" is az egész, de jégkrém formájában is fogyasztja. Egy dolgot sajnálok csak, hogy 1 darabot vettem belőle, de nem merek még egyszer bemenni az Ikea-ba:)))

3 megjegyzés:

Belly írta...

Szia!

Azt hiszem beizzítom a sógornőm,hogy vegyen nekem egy ilyet.Egyszer voltam csak az IKEÁ-ban{nem vagyunk pestiek}de az uram megesküdött,hogy soha többet.Annyi cuccal jöttünk ki,hogy majd megszakadt.Azóta nem mehetünk a tájékára sem én meg csak sóhajtozhatok:-D{de a sógornőm mindig segít}

Debigabi írta...

Szia,
Nekem is tele volt a csomagtartó, pedig csak egy-két apróságot vettem...:)) Viszont, amiket itt vettem régebben a mai napig használható mind. Én nagyon szeretem a dolgaikat, mert sok praktikus és használható termékük van

Cheeks írta...

Én egyből 4 szettet vettem :)