2009. április 29., szerda

Hagymás tejszínes pulykamell

Ez a finomság is a gyorsan elkészíthető kategóriába tartozik. A pulyka mellet vékony szeletekre vágtam sóztam, borsoztam és egy picike majoránnát is szórtam rá. Egy kivajazott tálba tettem egymás mellé a húsikat, majd 2 fej hagymát vékony csíkokra vágtam és rászórtam a húsikra. Nyakon öntöttem 2 dl tejszínnel az egészet, - a pulyka sajnos hajlamos, hogy sütés után száraz marad, ezért gondoltam rá még a tejszínt -, majd sajtot reszeltem a tetejére. Sütőben kb. 40 perc alatt készre sütöttem. Hogy egy kicsit feldobjam az egészet kukoricás rizst tálaltam mellé és tzatzikit ezt lehet, hogy nem így kell írni:))), tehát magyarul fokhagymás-tejfölös reszelt uborka:-)



2 megjegyzés:

endivia írta...

hmmm :) ez ismét nagyon jól néz ki

Debigabi írta...

Szia Endivia,
Köszike:)
Nálad is sok finomságot láttam, majd mazsolázok onnan is.