2009. április 4., szombat

Fejes saláta mustáros öntettel

Vacsorára brassóit készítettem, amihez szeretünk valamilyen savanyúságot fogyasztani. A heti piacolás alkalmával vásárolt fejes salátát gondoltam bolondítsuk meg egy finom öntettel. Tulajdonképpen nagyon egyszerű, hiszen csak a mustárt keverem össze egy kevéske oliva olajjal, citromlével és porcukorral, ja meg egy kevéske fekete borssal. Nem írok mennyiségeket, mert ezeket csak beleborogatom és közben folyamatosan kóstolgattuk a Manófalvival, így hol egy kis cukor, hol egy kis citromlé került még bele folyamatosan, kinek éppen mi hiányzott még belőle. Ezt pedig addig csináltunk, amíg mind a kettőnknek megfelelő lett az öntet:)) A saláta leveleket alaposan megmostam, lecsöpögtettem, majd széttépkedtem. Meglocsoltuk a mustáros öntettel a salikat és utána már falatoztuk is a brassóihoz.

Nincsenek megjegyzések: