2009. április 23., csütörtök

Citromos házi jégkrém

Pár héttel ezelőtti Ikea-s bevásárlás során beszerzett "jégkrém készítőt" most citromos változatban próbáltuk ki. 3 dl natúr joghurtba belereszeltem egy citrom héját, majd belefacsartam a citrom levét is, adtam hozzá 3 kanál porcukrot, majd 2 dl tejszínt. Az egészet botmixerrel jó alaposan összedolgoztam, majd betöltögettem a tartókba utána mélyhűtőbe került az egész. Kicsit savanykás lett az íze, és elég domináns benne a citrom, de végül is ez citromos jégkrém...
Mivel egy kicsit nagyobb mennyiség készült a maradékot jégkocka tartóba töltögettem:))) A jégkocka tartós változatot kicsit érdekes fogyasztani, mert muszáj megvárni, hogy egy kicsit kiolvadjon, mert ahhoz nagyok lettek, hogy "szopogatni" lehessen:-) De azért így is kiváló!

2 megjegyzés:

Gabriella írta...

Nagyon finomnak néznek ki. :-))))

Debigabi írta...

Fincsi is volt:)
Sajnos már elfogyott:(, de mindenképpen készítünk még:)