2009. április 6., hétfő

Baconos csirkemell


Valamelyik nap a kolléganőm említette, hogy vendégeket várnak és baconos csirkemellet készítenek. Befészkelte magát a gondolat, baconos csirkemell. Jól hangzik. Gondoltam én is kipróbálom milyen. Most csináltam először, de innentől felvettem az étlapunkra:)), mert pikk-pakk elkészült, még egy hétköznapi vacsira is megfelelő. A csirkemellnek nagyon jó íze lett és abszolút nem volt száraz, sőt kellemes szaftot eresztett.
A csirkemellet vékony szeletekre vágtam, majd olyan csíkokra, mint amekkorák a bacon szeletek. Megsóztam és borsoztam, majd ráfektettem a baconszeletre a pipimellet és feltekercseltem. Egy tálkába öntöttem egy pici olajat, amit elkentem, majd egymás mellé tettem a szép feltekert baconos csirkemelleket. Alufóliával letakartam és 180 fokos sütőben fél órát így fóliásan sütöttem, majd miután leszedtem róla a fóliát még kb. 25 percig, hogy szépen megpiruljon a teteje. Rizibizit és párolt sárgarépát tálaltam hozzá.

Nincsenek megjegyzések: