2009. április 16., csütörtök

Ananászos csirkemell


Tegnap délután iskola előkészítő foglalkozáson voltunk Leányzómmal a jövendő iskolájában. Nagyon későn értünk megint haza, ezért hirtelen felindulásból ezt az ananászos csirke mellet találtam ki vacsorára. Isteni lett:)))
A csirke mellet vékony szeletekre vágtam sóztam borsoztam, majd olajon pirosra sütöttem. Egy kivajazott hőálló tálba rakosgattam egymás mellé a megsült pipi melleket. Mindegyikre tettem egy ananász karikát, majd leöntöttem az egészet tejszínnel és sajtot reszeltem a tetejére. 20 percre beraktam a sütőben istenigazából csak annyira, hogy a sajt megolvadjon és átmelegedjen az egész, hiszen a húsikat már elősütöttem, majd grill fokozaton szép barnára pirítottam a sajtot a tetején. Ennek is nagy sikere volt kis családomnál, felvettem az étlapunkra:)))

Nincsenek megjegyzések: