2009. április 24., péntek

Almás-camembertes csirke

Valamelyik nap, sajnos már nem emlékszem pontosan mikor, mert egy kicsit összefolynak a napjaim mostanság... a kolléganőmnél átlapoztam/átfutottam egy Nők Lapját, lehet, hogy a mostani szám, de nem egészen biztos, ahol találkoztam ezzel a recepttel. Éppen csak átnéztem a leírást, így lehet, hogy nem pontosan úgy készítettem, ahogy le volt jegyzetelve. Este elkészítettem vacsorára.
A csirke mellet vékony szeletekre vágtam és megsóztam, majd olajon megsütöttem. Egy kivajazott hőálló tálba rakosgattam egymás mellé a megpirult pipi melleket. Az almáknak kivágtam a magos részét, egy kevés citromlével meglocsoltam, majd vajon nem igazán sütöttem, inkább csak átforgattam benne. Ezeket az almácskákat ráraktam a húsikra, majd több szelet camembert sajtot tettem a tetejére. Utána sütőben egy negyedórát sütöttem, majd a tetejét meggrilleztem és krumplipürével tálaltam. Nagy sikere volt mind a leányzónál, mind a férjemnél. Az is tény viszont, hogy nincs az a sajt mennyiség, ami nálunk ne fogyna el:)))


Nincsenek megjegyzések: