2009. március 28., szombat

Tojásos nokedli fejes salátával

Ma végre tavasz volt:)). Imádom a tavaszt!!!
Évek óta ilyentájt, amikor először lehetett a piacokon (anno réges régen) friss szép fejes salátát kapni, - tudom, hogy most már télen is szinte folyamatosan lehet vásárolni, de... - mindig tojásos nokedlit készítek "tavaszköszöntőként". Őszinte bánatomra kedves gyermekem, ma közölte, hogy ő ilyet nem eszik pedig eddig mindig elfogyasztotta:(((
Tulajdonképpen nem is nagyon részletezném, hogy kell készíteni, hiszen ez a világ legegyszerűbb kajája, és bevallom őszintén a nokedlit nem is méricskéltem csak öntöttem a lisztet a tálba, két tojást beleütöttem, sóztam és vízzel addig öntöttem fel, amíg a tészta állagát megfelelőnek találtam. Utána lobogó vízbe megfőztem a kiszaggatatt tésztát (ezt a részt annyira nem szeretem), majd a kifőtt nokedlikre ráütöttem sok-sok tojást, amivel összesütöttem.

1 megjegyzés:

Bodza írta...

Jájj.
Megint rosszkor jöttem! :)
Imádom ezt is, sok sok salátával!
Amúgy én is úgy gondolom, ahogy te, tavaszköszöntő kaja! :)
Most már én is várom, tiszta ta...
izé,dátha vagyok, elegem van! :(