2009. március 29., vasárnap

Pulykahúsból saslik

Egy kis nyári kerti grill sütögetés idéző...
Sárgarépákat megpucoltam és vékony karikákra felvágtam. 4-5 db hagymát szintén megpucolok és elnegyedelek, majd a hagymát leveleire szedtem szét. A pulykamellet kockáztam.
A saslik pálcikákat megkenem egy kis olajjal, hogy ne süljön rá a húsi. Felváltva ráhúzogattam a sárgarépát, húsit és a hagymákat. Miután mindent felfűzögettem kiolajozott tepsibe rakosgatom őket egymás mellé, majd megszórtam egy kis Kotányi grillfűszerrel. 180 fokos sütőben kb. 1 óra alatt megsültek, de közben folyamatosan forgattam őket, hogy minden oldala egységesen piruljon. Köretnek hagymás-kukoricás rizst készítettem.
Nyáron mindenképpen ki fogom próbálni kerti grillezés keretében faszénen sütve, úgy még finomabb íze lesz szerintem:)

Nincsenek megjegyzések: