2009. március 13., péntek

Grissini


Hozzávalók
50 dkg liszt
1 csomag szárított élesztő
3 evőkanál olivaolaj
3 dl meleg víz
teáskanál cukor
2 ág friss rozmaring
A hozzávalókat jó alaposan összegyúrtam és félretettem pihenni legalább egy órára. Én nem tettem bele rozmagringot, mert nem nagyon szeretem, de így ehető volt:-) Ha megkelt a tészta hosszú csíkokra nyúltogattam, ami lehet, hogy én csináltam valamit rosszul, de folyamtosan "visszaugrott", tehát komoly harcot vívtunk egymással (a saját gyerekem is kinevetett közben). De én győztem!!!
240 fokos sütőben 10 perc alatt kisütögettem. Hát egy tepsivel, ebből mennyiségből elég sok lett, bár az elején egy kicsit vastagok voltak grissinik, a vége felé egyre vékonyabbak, pedig általában fordítva szokott lenni:)))
Nagyon régóta szerettem volna már ilyet alkotni, de még csak most készítettem először, valahogy eddig kimaradt. A formáival nem vagyok teljesen elégedett, de majd legközelebb...

Nincsenek megjegyzések: