2009. február 15., vasárnap

Zöldségleveske

Zöldségleves, ahogy én készítem
Mivel a kislányom nagyon szeret mindenféle levest, nálunk elég gyakran szerepel az étlapon. A zöldséglevest meg azért szeretem különösen, mert tulajdonképpen akárhányszor készítem, mindig más lesz. Főként annak függvényében, hogy milyen zöldségek találhatók otthon... Most rengeteg sárgarépa, (ez volt a fő alkotóelem), egy kevéske fehérrépa, karalábé és zöldborsó (mirelite) volt itthon, tehát ezekből alkottam a mai levesünket.
Egy fej hagymát nagyon apróra vágok és egy pici olajon megdinsztelem, a feldarabolt zölségeket is egy kicsit átforgatom a hagymás olajon, majd felöntöm vízzel, adok hozzá 2 leveskockát egy kis színes borsot, sózom és kap még sok-sok petrezselymet, amit még nyáron fagyasztottam le a kiskertünkből. Utána szép lassan főzni kezdem. Amikor a sárgarépa és a fehérrépa már kezd egy kicsit puhulni hozzáadom a zöldborsót és készre főzöm.

1 megjegyzés:

Nelli írta...

Mi is nagyon szeretjük.Egy kicsit pirítom az olajon a répát és a zöldségeket,finom ízt ad neki.