2009. január 31., szombat

Húsleves csirkeszárnyból

Napok óta vágytam egy jó kis húslevesre. Ez az a leves, amit talán a legegyszerűbb elkészíteni. Mivel a csirkeszárny gyorsan megfő, én szinte egyszerre szoktam felrakni a zöldségekkel, bár először azért egy kicsit főzöm a szárnyakat és lehabozom, hogy tisztább legyen a leves. Utána jöhet a sárgarépa, fehérrépa, karalábé, 1 fej vöröshagyma héjastul, 2 gerezd fokhagyma, petrezselyem, só és szemes színes bors. Ha a zöldségek már egy kicsit megpuhultak beleteszem még a karfiolt, most volt itthon gomba is, így került bele pár fej gombácska is, ami szintén nagyon kellemes ízű a levesben. Lassan, kis lángon megfőzöm. Isteni lett:))))

2 megjegyzés:

Ági meg az angyalai írta...

Ó de örülök, hogy ide tévedtem.
A csirkeszárnyból készült húsleves receptje után keresgéltem, ekkor dobta ki a Google a te gasztro blogodat. Most már maradok is.

Ági

DebiGabi írta...

Kedves Ági,
Én is nagyon örülök:D
Gyere máskor is!

Gabi